hétfő

Mecsekjánosi III.



Mecsekjánosi III.

A fotók augusztus közepén készültek,egy szép,napos délutánon.... A fotózás után gyalog túra volt hazáig :)

Pár nappal ezelőtt hallottam,hogy megvették a kastényt :nagyon jó lenne,ha valaki végre visszaadná régi fényét ennek a pompás épületnek.


 Ez lenne a bejárat a kapunál....


 Talán az éjszakára beköltöző hajléktalanok így oldották meg,hogy ne lépjenek sárba,víztócsákba...


 Kívűl rács,de ez nem gátolta meg a bontani akarót: belülről látott hozzá : ez a fajta pusztítás egyszerűen érthetetlen számomra....


 Amikor kettő évvel ezelőtt itt voltam,szinte minden részt megnéztem,de ilyen vállfát sehol nem láttam. Valószínű,valamelyik "igényes" lakó hozta magával,s miután elhagyta az épületet,ezt már nem vitte magával....


Vajon hány kisgyerek járt ezen a folyosón,hányan hitték,hogy ez az otthonuk....


Itt vajon aranyat akartak ásni?


A szomszédos szobában egy lakájos hajléktalan lak.....


A földszinten az épület bal szárnyának utolsó szobájában  "jól nevelt" fiatalok ténykedését fedeztem fel


 Csak semmi szemetelés,csikk eldobás:fő a tisztaság


A növények is beköltöztek.....




 Furcsa "véletlen"? Ezt a papírt láttam meg,amikor kifelé mentem az épületből....


 Egyszer talán lesz újra csengő.....


Még így romjaiban is pompás ez az épület,valóban megérdemelne egy gondos gazdát.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

?